Listan


Det var tydligen tre av mina saker på listan jag kunde stryka. Jeansen funkar superbra de med. Nackdelen nu är att de är för långa. Men man kan inte få allt! :)
 
* Under 90 kilo

* Komma i mina utsvängda jeans

* Under 85 kilo

* Komma i mina stuprörsbyxor från H&M i brunt, blått och svart.

* Under 80 kilo

* Troligaste trivselvikten: 75 kilo (Testa balklänningen som jag bar då jag var 19 år)
 
Tänkte uppdatera med vikt och centimeter också:

Vikt: Start: 98,7 kg, NU: 89,6kg

        totalt = 9,1 kg

Midja: Start: 102 cm, NU: 86 cm
          totalt = 16 cm

Rumpa: Start:124 cm , NU: 104 cm
             totalt =  20 cm
 
Det var väl det för idag. Heippa

Kommentarer
Postat av: Marja - Baka Sockerfritt

Vilka härliga punkter att stryka, bra kämpat!

2012-08-09 @ 15:40:07
URL: http://bakasockerfritt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0