Fredag, väg- och mätdag.

Morron morron. Idag är det fredag. Morgonen började väl sådär, mitt älskade ”Vakna med the voice” funkar inte på tv´n. Fel på sändningarna från London säger det. Att lyssna på programmet på radion är inte samma sak. Det är för mycket musik!

Hur än det är med det, jag ställde mig på vågen och tog fram måttbandet efter att ha lagt igång kaffet. Resultatet av LCHF under en veckas tid:

Vikt: 95,9 kg
        totalt = 2,8 kg

Midja: 99 cm
          totalt = 3 cm

Rumpa: 120 cm
             totalt =  4 cm


Det känns riktigt bra! Nu tar jag lite kaffe och firar!


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

Kommentarer
Postat av: Helené

Wow, de är ju skiiitbra! :) Hur tycker du att de går då?



Gult är verkligen hur fint som hellt! Jag skulle lätt kunna köpa fler tröjor i samma färg :P

2012-03-02 @ 07:14:54
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo, det känns skiiiiiit bra! Det går superbra. Jag saknar inget om potatis, ris el pasta. Jag mår super och har energi till tusen!

Jo, jag med. Gult är inte fult ;)

2012-03-02 @ 07:34:41
URL: http://lollolisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0