Fredagsmys?

Som rubriken lyder, vad ska jag äta som fredagsmys? Förra veckan var jag peppad och brydde mig inte. Tänkte smälta lite ost i ugnen, typ ostchips, men jag var otroligt mätt på middagen. Det blev helt enkelt inte av. Idag tror jag det kommer behövas någonting, men vad? Ostchips, knapriga bacon? Nåväl. Jag kommer nog att lösa det på ett vis eller ett annat. Nötter finns alltid som en utväg.

Från det ena till det andra har jag försökt mig på att fotografera. Men det är inte särskilt lätt då man ska göra det genom spegeln. Ska begära hjälp nästa gång det är fotosession! Men det ger väl en liten bild av ”före”. Tycker själv inte att jag är sådär stor kring magpartiet. Men på samma gång är jag helt avslappnad på bilden. Vilket inte riktigt fungerar när man är uppe och rör på sig. Jag ser öven "superlycklig" ut på de där bilderna. Lite lagom uttråkad kanske. Haha

Nu står helgen och väntar, jag ska städa undan alla skolböcker, anteckningar, studiehandledningar, mappar och annat som hör till veckoarbetet. Två av mina inlämningsuppgifter är redan inlämnade. JAG ÄR UTE I TID! Den ena ska in först den 16/3 och den andra 23/3. Detta är inte likt mig. Men det känns grymt skönt!




Njut av solens strålar idag! (Välj att inte se/känna av den hårda blåsten)

Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0