Happy Birthday to me!

Så har man nått en ålder av 28 år. Känner mig inte en dag över 20. Vilket kan anses vara bra. Om jag däremot tänker tillbaka på livet som 20-åring skulle jag inte gå tillbaka. De senaste 8 åren har hjälpt mig bli den självsäkra och omtänksamma människa jag är idag. Att vara 20 igen, det är ingenting jag skulle vilja göra om. Mycket har hänt sedan jag flyttade ifrån Kiruna och landade i Sundsvalls kommun. Det är i och för sig inte 8 år sedan, utan 5,5 år sedan.
Jag bär med mig mer erfarenheter av livet. Har lärt mig att man inte behöver ha med människor att göra som suger energi av en. Att det man sänder ut i världen, positiva tankar och ett glatt humör, allt som oftast kommer tillbaka till en. Jag känner mig otroligt glad över att vara 28 år, mamma, sambo och att jag kommer vara färdig Förskolelärare innan jag fyller 30 år. Ingen kris här inte! Livet flyter på och jag surfar på vågorna!

Vad bjuder denna dag på? Jag ska försöka mig på en LCHF-tårta. Hittade recept på nätet någonstans. Med mörkchoklad, grädde, creamfraiche å säkert något mer. Lite hallon och vispgrädde till. Dagen till ära blir det nog lite vanillin socker till det.

Jag har fått många gratulationer idag. Dels via telefon och via facebook. Tänk att något så litet som ett grattis kan göra en så glad. De som grattar tar ju ändå en del av sin tid för att skriva det.

Livet leker. Nu ska jag städa!


Kommentarer
Postat av: Helené

Åh, spännande med tårta! :) Hoppas den blir god!

2012-03-28 @ 15:39:27
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: Louise

Den blev superäcklig ;)

2012-03-29 @ 10:51:41
URL: http://lollolisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0