Illamående

Nu ikväll drabbades jag av ett oerhört illamående, som jag kopplar ihop med LCHF. Det är många år sedan jag hade magsjuka. Men illamående påminde om det. Fy tusan säger jag bara. Efter ca 1 timma googlade på det. Det var många som var av åsikten att det berodde på hunger. Gjorde ett försök att äta någonting "lätt". Turkisk yogurt med ca 2 dl grädde. Den var en riktig pina att äta mitt uppe i det illamående. Men nu känns det lite bättra. Jag vet att jag ätit förlite idag. Hann inte med frukosten. Inga mellanmål. Och lite till middag. Jag ska jobba även imorron. Nu när jag vet om det kan jag ta med kokt ägg, för mellanmål mellan frukost å lunch och mellan lunch å middag. Jg behöver planering och struktur.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0