Jag mår bra!

Idag blåser det av bara F*N! Vi har takläggare här, jag är lite orolig att de blåser ned från taket! Men de borde veta vad det sysslar med. Ska försöka att inte tänka på det så mycket.

Såg att jag började få ihop lite besökare till min sida. Det känns riktigt roligt att det finns de som verkar gå in med jämna mellanrum för att läsa vad jag skriver, mina tankar och allt annat som ryms här! Kanske även de få recept jag faktiskt lyckats få in. Borde kanske göra en kategori för Frukost, en för lunch och en för middag. Men det får bli då jag faktiskt lyckats få ihop fler recept. Oftast består min Lunch av gårdagens middag. Min frukost varierar. Ibland är det turkisk yogurth med ovispad vispgrädde. Andra gånger steker jag ägg och bacon. Kokta ägg brukar det bli till helgen.

Jag måste bara få säga, jag mår så bra. Jag tror inte att jag mått så här bra på länge! Kan det bero på dessa nya matvanor? Jag tror det. Efter som det är det enda jag faktiskt ändrat på. Motionera, det har jag inte kommit igång med. Det är alldeles för halt ute för att jag ska tordas ta mig ut på mina promenader. Det är is nästan överallt. Inte där bilarna kör då, men jag kan inte vara ute mitt på vägen då jag ska promenera. Det får bli när det antingen kommer mer snö eller när isen är borta. Jag håller tummarna för att isen ska vara borta. Jag vill ha sommar!
Hur mår jag då bra? Jag känner mig pigg, klar i huvudet. Jag har mer ork än jag brukar och gör faktiskt det jag har tänkt. Avslutar det jag påbörjar. Det känns underbart! Jag har inga känningar av min magkatarr eller de magsmärtor jag brukar ha. Huvudvärk har jag haft en gång under dessa veckor, men det beror på höga ljud jag utsattes för.

Förutom hur det går för mig med LCHF och mina egna funderingar kring saker, har jag suttit med funderingar på vad jag mer ska skriva om. Vad vill man läsa? Du som läser detta, har du några förslag?

Back to school now. Helena Korp´s "bok" om bedömning. (SUCK)
Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0