Omotiverad

Känner mig omotiverad nu. Det går väl i vågor. Men nu känns det bara "blaha blaha". Vikten tror jag inte att det hänt någonting med. Har även svårt att tro att måtten är förändrade. Känner mig större än i förra veckan. Allt är inte negativt. Känner mig fortfarande pigg, inte lika seg och "såsig" som jag brukar vara. Jag kommer upp snabbare på morgonen. Men jag vill även ha lite pepp iform av att det händer någonting med kroppen. Att bara ute på promenad är inte heller någonting jag törs försöka mig på nu. Det är blåis här och var. Jag vill inte ramla. För 2 år sedan ramlade/halkade jag så pass illa att mitt knä hoppade ur led och skavde bort brosk samt slet sönder slemsäckar. Om jag faller/trampar fel igen, är sannolikheten stor att det händer igen. Så roligt var det inte att hoppa runt på kryckor, det vill jag inte igen. Därför står det stilla i mitt motionerande. Visst, man kan väl ha någon form av gymnastik hemma. Men, det vill jag inte.

Jag/vi smider planer inför påsken. En tripp norrut. Då jag tänkt fortsätta med LCHF, vilket då leder till att jag troligen får laga lite egen mat. Kommer inte kunna äta precis samma som de andra. Det jag känner mig lite ledsen inför är att jag inte kommer kunna äta Blodpalt. Men det kommer fler tillfällen. Anledningen till att jag inte kan äta det är att den hålls samman av mycket mjöl.

Nu skuttar jag vidare. Läs även andra bloggares åsikter om , , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0