Testar mobil-appen

Det är helg. Jag sitter sällan vid datorn då. Är nog för att jag är less. Sitter där så mycket under veckorna. Nu testar jag appen till mobilen. Men jag och skriva på dessa små knappar. Vi ser ju hur det går.
Igår var en alldeles underbar vårdag. Snö smälter, is hackas, som och plusgrader. Underbart!
Det fungerar bra att inte äta chips och godis med övriga familjen. Men, igår var jag sugen på godis. Fy så gott det hade varit. Colanappar! Chokladen klarar jag mig utan. Men sura colanappar, såå gott! Men imorgon är det måndag igen, back to the rutine. Det går bättre under veckorna blänker inget sug på annat då. Inge dricka, kakor eller så.

Hoppas ni har en fin söndag nu!


Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0