Väg och mät, 4 veckor med LCHF

Rumpa: 113 cm
Sedan förra veckan: -2 cm
Totalt: - 11 cm

Midja: 90 cm
Sedan förra veckan: - 2 cm
Totalt: - 12cm

Vikt: 94,7 kg
Sedan förra veckan: - 0,5 kg
Totalt: - 4 kg

Ja, detta var i fredags. Men eftersom jag har arbetat nästan hela förra veckan blev det väldigt få blogginlägg. Därför kommer detta nu. Jag ser faktiskt själv skillnad nu, speciellt i rumpregionen. Och det är lite hårdare är det att sitta på en trästol nu.
Men jag känner inte själv någon skillnad än. Men men. Sakta men säkert går det nedåt. Vilket jag är nöjd över. Under 90 kilo har jag en "överraskning" till mig själv. Då ska jag minsann köpa mig en härlig tröja jag spanat in! Men INTE före!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0