Väg och mätdag

Det första jag gjorde denna fredag, förutom att sätta på kaffet, var att väga mig. Efteråt blev det lite mått. Jag har fler mått än jag skriver in här. Bl.a. runt låret, runt armen och under bysten. Men de måtten skriver jag inte in.

Rumpa: 115 cm
Sedan förra veckan: -3 cm
Totalt: - 9 cm

Midja: 92 cm
Sedan förra veckan: - 3 cm
Totalt: - 10cm

Vikt: 95,2
Sedan förra veckan: - 1,4 kg
Totalt: - 3,5kg

Känner mig nöjd. Det är 3 veckor sedan jag började med LCHF. Det innebär alltså att 9 cm har försvunnit runt rumpan och 10 cm runt midjan! 3,5 kilo känns också okej. I genomsnitt innebär det lite mer än 1 kilo i veckan! Känner mig motiverat att fortsätta. Dock kan jag inte se någon skillnat, utöver att midjan börjar komma åter.



Ser att jag står lite underligt. På den första bilden, även att det kanske inte var det bästa att ha den svarta soffan bakom då jag har svarta byxor. Men jag ser ju faktiskt skillnad! :)

Läs även andra bloggares åsikter om , , ,

Kommentarer
Postat av: Helené

Klart att de syns skillnad! :)



Äsch, jag tror de kommer gå fortare än du tror! Men, låt de ta den tid de tar! :) Huvudsaken är ju att du mår bra och att "dieten" funkar för dej.



Ang. spaet! De var supermysigt :) Fanns massa olika bastu (ved, ånga, het och vanlig), en (superduperjätte)kall pool, en pool inne och en ute. Mat och dryck fanns att köpa. Mysigt som tusan!

2012-03-19 @ 08:54:57
URL: http://missh.blogg.se/
Postat av: Louise

Jo, det kanske går snabbare. Men det är väl bara vänta å se. Men man vill ju ha resultatet bums. Men jag kan nog vänta. hehe



Ser lite skillnad jag med. Kommer väl bli mer påtagligt om jag kommer i nå kläder som varit för små.

2012-03-19 @ 09:09:43
URL: http://lollolisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0